Samenwerken aan de belangrijke doelen van je website. Bemio.

De belangrijkste doelen van jouw website zijn nieuwe klanten werven voor jouw product of dienst.
Het moet voor een bezoeker direct duidelijk zijn wat jouw producten of diensten zijn en dat ze bij jouw aan het juiste adres zijn.
Iedere bezoeker moet een klant worden dat noemen we conversie.

Om dat te bereiken gaan we onze krachten bundelen. Jij met de kennis van jouw product of dienst en ik met mijn kennis van webtechnologie.

Het is heel verleidelijk om zonder plan met een leuk ontwerp van de website te gaan beginnen. Maar dat is niet verstandig.

We beginnen dus met duidelijk plan.

  • Welke producten of diensten wil je promoten?
  • Welke groepen bezoekers wil je aanspreken?
  • Wat maakt jouw bedrijf uniek?
  • Waarom moeten bezoekers met jou zaken doen?
  • enz. enz

Model maken.

Aan de hand van het plan maak ik een model voor de website. Dat model is bepalend voor de vormgeving van de website.
Hoe willen we dat bezoekers de website gaan gebruiken, welke weg gaan ze volgen en hoe bereiken we dat ze ook zaken met je gaan doen?

Aan de hand van dat model maak ik een voorstel voor de website.
Dat geeft je de tijd om alvast over teksten na te denken en eventueel foto's te (laten) maken. Schrijf vooral pakkende teksten.
Wees daarin vooral niet bescheiden, jij bent tenslotte de expert op jouw vakgebied. En dat moet iedereen weten!

De bouw.

Als je akkoord bent met mijn voorstel begin ik met het maken van de website. Daarin neem ik alvast jouw teksten en de afbeeldingen op zodat een duidelijk beeld ontstaat van de nieuwe website.
Tijdens deze periode is het nog mogelijk om eventuele aanpassingen te doen.

Zoekmachinevriendelijk.

Tijdens deze fase van de bouw besteden we ook veel aandacht aan de zoekmachinevriendelijkheid, de SEO, van de website.
Daar dat nu al te doen besparen we veel tijd en zorgen we ervoor dat de website na oplevering maximaal presteert.

Google Analytics
Om vanaf de oplevering een duidelijk beeld te krijgen van de prestaties gebruiken we Google Analytics. Met die gegevens kunnen we na de oplevering eventuele aanpassingen doorvoeren aan de website.

Testen.

We laten de website aan verschillende mensen zien om te bekijken of het voor hen duidelijk is en of ze de website gaan gebruiken op de manier die wij bedacht hebben.
Voordat de website online gaat wordt er uitgebreid getest. Zo wordt o.a. de snelheid van de website wordt gemeten en wordt de SEO bekeken.
Op die manier weten we zeker dat de website optimaal en foutloos werkt.

Opleveren.

Pas als we beiden tevreden zijn over de resultaten kan deze online.

Nazorg.

Na drie maanden kijken we of de website de doelstelling haalt en kunnen we, als dat nodig is, aanpassingen doen.

Je ziet dat er bij het maken van een website meer komt kijken dan het downloaden van een goedkoop ontwerp.
Websites maken is maatwerk. Daarmee word de basis voor succesvol online ondernemen gelegd.

O ja, en we beginnen de website nooit met “Welkom op de website van...”.

Maak direct een afspraak

Het kost je hooguit 1 minuut.


Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag

09.00 uur tot 21.00 uur

Zaterdag en zondag gesloten


KVK: 68476426

Contactgegevens

Fivel 74 8032 MV Zwolle

Tel: 06 27860353

E-mail: info(at)bemio.nl




(c) Copyright 2019 Bemio. All Rights Reserved.